Felicitare Handmade - Stampilat & Embosat (Stamped & Embossed)

De cateva luni am gasit pe Pinterest o felicitare care mi-a placut atat de mult incat m-am hotarat ca intr-o zi sa o fac si eu. Sursa mea de inspiratie o puteti gasi pe blogul My Little Craft Blog . Din pacate, setul folosit de Beth pentru realizarea acestei felicitari este de la Stampin Up. De ce spun "din pacate"? Pentru ca la noi, in Romania nu gasim produsele de la ei :( ... Asa ca m-am hotarat sa improvizez :D ... La inceputul anului mi-am cumparat de la Sizzix : Silhouette Vines Set, un set cu o stampila si un folder de embosat. Dar mai aveam parte de o provocare : bulinele :D ... Stampila este simpla (fara bulinele din background), asa ca am apelat din nou la tutorialul pe care l-am facut acum o luna. 
Nu am mai folosit o urare, deoarece stampila mea are mult mai multe detalii decat cea de la Stampin Up si nu am vrut sa o incarc prea mult.
Si acum sa va arat rezultatul final.




In interior am folosit aceeasi stampila dar am inversat culorile.


Sper ca v-a placut noua mea felicitare :)!
V-am pupat!

Comentarii