Felicitare Handmade - Twin Tilda - Watercolouring

Buna, dragilor!
Asa cum v-am spus la ultima felicitare postata, de acum veti vedea mai multe felicitari lucrate cu tehnica watercolouring.
Astazi m-am jucat cu o stampila minunata de la Magnolia: Twin Tilda.

Avand in vedere ca felicitarea mea masoara 14,5x14,5 cm am avut nevoie ca imaginea celor 2 papusele sa fie mai mare. Dupa ce am tot stat si m-am tot gandit cum si ce sa fac, mi-am amintit ca imprimanta mea e multifunctionala, ceea ce inseamna ca am si scanner.


Dupa ce am stampilat imaginea pe un carton alb, am tras fuga la scanner si mi-am scanat desenul stampilat.
Apoi am lucrat un picut cu el in Word si am reusit sa-l maresc.
Inscriu felicitarea la urmatoarea provocare:
Time for Magnolia Challenge - Challenge #25 - Anything Goes


Cateva poze mai indeaproape cu detaliile felicitarii.





Sper ca va place!
Va pup si va mai astept!

Comentarii

  1. Wow what a gorgeous creation and thank you for joining on the Time for Magnolia challenge blog.
    Hugs Margreet

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu